De ce?

A obţine rentabilitatea preconizată a investiţiei nu înseamnă doar închirierea spaţiilor vacante...

Ca şi reprezentant exclusiv al proprietarului, JLL va fi responsabil cu următoarele:

  • consultanţă în faza de proiectare,
  • elaborarea şi implementarea strategiei de marketing,
  • coordonare în faza de pregătire a materialelor de marketing (broşuri, flyere, prezentări, etc.),
  • elaborarea strategiei de închiriere (pentru a determina cel mai bun mix de chiriaşi şi termeni comerciali),
  • consultanţă în faza de pregătire a contractului de închiriere şi a altor documente necesare,
  • identificarea de potenţiali chiriaşi şi determinarea aşteptărilor lor financiare şi în materie de termeni de închiriere,
  • consultanţă pe tot parcursul etapei de închiriere,
  • actualizarea periodică a stadiului investiţiei în perioada de închiriere,
  • cooperarea zilnică cu alte companii imobiliare în vederea închirierii,
  • colaborarea cu arhitecţi şi alţi specialişti,
  • coordonare şi consultanţă pe întreg parcursul procesului de negociere a contractelor de închiriere.

Eforturile noastre pentru cea mai bună promovare a proprietăţii dumneavoastră nu se limitează doar în Bucureşti, prin interconectarea birourilor din întreaga lume, dispunem de contacte cu potenţiali chiriaşi din diferite ţări.

Fie că sunteţi investitor, dezvoltator imobiliar, investitor instituţional sau organizaţie din sectorul public, vom crea o abordare strategică, proactivă, în scopul închirierii activelor tale!