Întrebări şi răspunsuri

  • Doreşti să îţi optimizezi costurile cu chiria, utilităţile şi serviciile?
  • Nu ai suficient spațiu pentru extindere?
  • Îţi configurezi noul tău birou?
  • Te gândeşti să îţi restructurezi contractul actual de închiriere?
  • Doreşti termeni contractuali mai flexibili?
  • Eşti în căutarea unui mediu de lucru mai bun?
  • Te-ai săturat de biroul tău actual?

Reprezentare a chiriaşilor

  • Echipa noastră te va asista în mutarea într-un birou mai bun.
  • În cazul în care doreşti să rămâi în locația actuală, vom renegocia, în numele tău, contractul de închiriere existent.
  • Dacă doreşti să îţi deschizi un birou nou în România, îţi vom pune la dispoziţie servicii complete în scopul închirierii.
  • Îţi vom oferi o analiză detaliată a pieţei pentru identificarea tuturor alternativelor care îndeplinesc cerințele tale.
  • Vom compara aspectele financiare și non-financiare ale tuturor opțiunilor selectate.
  • Vom negocia în numele tău cei mai buni termeni comerciali realizabili.
  • Echipa noastră de consultanți te va asista în reducerea la minim a costurilor legate de închiriere, în limitarea riscurilor și în finalizarea tranzacției în cel mai scurt timp posibil.